sobota, 24 lipca 2010

Replay of the week!

Postanowiłem, że będę raz na tydzień dodawał tutaj replay z gry, która według mnie z obejrzanych przez cały tydzień powtórek, jest najlepsza. Zazwyczaj ten post będzie publikowany w niedzielę, lecz dziś zaczniemy wyjątkowo.


Mapa: Wyspy Echo (EI)

Match up: Mirror elfów

Playerzy: bliżej nieznani, jednak z chat loga wynika, że to ktoś z Rosji i Korei, może Chin.


Każdy gracz czy obserwator gry stwierdzi jednoznacznie, że mirrory są strasznie nudne i oklepane totalnie. Strategie u nocnych elfów są bardzo proste: miśki i dry, arcze i talony, hunty. Wybór bohaterów też raczej jest przewidywalny. Jedni stawiają na imba aure potmy, która zwiększa dmg range unitów, drudzy natomiast śmiało wybierają supermana i liczą, że nim przeważą losy rozgrywki. Jak było w tej grze? Otóż jeden z grających zamierza na 1st hero wybrać kogoś z tawerny. Widziałem parę powtórek gdzie grano tinkera lub alchemika (naprawdę pojedyńcze repki). A tu proszę zaskoczenie, bo chłopak wybiera... morską wiedźmę! Od razu pomyślałem "lol, demon hunter ją zje w moment, mana burn i gg". Jednak! No właśnie. Teraz tylko wypada mi zachęcić was do obejrzenia powtórki, bo działo się mnóstwo. Pushe z nagą były bardzo groźne, lecz jak łowca demonów uzyskał lvl 6 i przemienił się w super wojownika.. przymiotnik do tego pana zaczerpnę od Ankhesa - "NIEROZJEBYWALNY". Gorąco polecam rep!


Link do powtórki: KLIK!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz