środa, 8 września 2010

Wywiad z Turkiem!

Panowie i Panie proszę o uwagę teraz - zróbcie takie brawa, że się zatrzęsie ziemia! Chcąc czymś was zaskoczyć, drodzy czytelnicy, pomyślałem, że dodam wywiad z osobą bardzo kontrowersyjną. Jednak forma, w jakiej przeprowadziłem rozmowę z taką postacią, odbiegała nieco od innych. Stworzyłem AUDIOWYWIAD! Tak! Nikt chyba nie robił wcześniej czegoś takiego, przynajmniej ja się nie natknąłem. Chwilę (bo prawie godzinę) pogadałem z Turkiem. Dziś dostaniecie część 1 z 3. Jak wyszło? Ocenicie sami. Czekam na uwagi, konstruktywną krytykę i oczywiście masę hejtu!




UPDATE! Część druga wywiadu już dodana! Have Fun!

UPDATE! #2 Ostatni part rozmowy już zuploadowany!




















3 komentarze:

  1. 8 graczy easy
    Slh Mes Show Palad TeRRoR Almost Vallgaav Brit

    OdpowiedzUsuń
  2. swoją drogą jeśli chodzi o scenę W3 to możę i 4 graczy jeszcze nie ma wpływu na poziom widowiska aż tak bo fakt faktem scena kuleję, ale w takie SC jest masa świetnych graczy którzy mogli by namieszać

    OdpowiedzUsuń
  3. KOCHAM CIE TUREK!! DZIEKUJE ZA POZDRO :* ;* ;* PePe

    OdpowiedzUsuń